Balans mellan kvalitet och vila

Jag mötte på balansen igår. Jag var riktigt trött när jag kom till klubben. Axeln spökade fortfarande lite och det krävdes järnvilja och några halvhårdaordväxlingar med älsklingen innan ett blev ett OK pass tillslut. (ni får se sen).

Jag har liksom inte tid att missa ett träningspass, jag har heller inte råd att göra ett dåligt träningspass. Att hitta den balansen är hårfin. Viljan är för stark ibland och då lurar den kroppen. Attans hjärna!! Jag är glad att jag har ett träningsschema för denna orsaken. Jag har mina x antal pass som jag skall göra under veckan – när var och hur, typ, spelar ingen roll. Huvudsaken att jag kan ta ut mig till fullo på vartendaste pass. Idag väger jag upp en trött kropp med vilodag. Jag o Lowa ska ut i lekparken.

Julen städades ut igår, det är alltid lika skönt att ta bort det som mysigt att ta fram det. Don´t know why. Kalasduken från Lowas 1årskalas ligger fortfarande kvar på bordet. Time for some homefixing!!

20120106-094826.jpg

Kommentera

