Canon självutlösare

 Jag var tvungen att testa min julklapp på riktigt idag, en självutlösare till kameran. Så idag blev det en vad bloggvärlden skulle kalla en ”dagens”. I handen har jag själva manicken. Hur liten som helst, med en endaste knapp. Så himla roligt att kunna ta familjebilder med alla i familjen o inte 2/3. Även om det finns en tidsutlösare på de flesta systemkameror så blir det alltid så jobbigt med zoomning och spring fram och tillbaka. Nu fattas bara ett stativ så skall härmed fotas järnet (säger jag som tar flera 100 bilder om dagen!!)

Eller? 🙂 🙂 🙂 🙂

2 thoughts on “Canon självutlösare

  1. Sv:tack! Hoppas att jag kommer stanna nu på denna blogg. Jag är en flyttfågel. Bloggen vill jag ha till Milo så han kan läsa sen. Ska med köpa en fjärris. Hade en till 400d men några kameror har gått genom mina händer och den passar inte tyvärr. Vad har du för en?

Kommentera

