3 runda saker till lunch

Idag blidde det ingen matlåda hemifrån. Då använder jag mig av mina ”lifesavers”:

I kväll skall jag och Micke ha dejtnight. Vi skall gå på bio och se Hamilton (men går det att slå Stormare??) och kanske äta nånslags middag. MYSIGT! Lowa skall stissa med mormor och J-E, och garanterat bli bortskämd med oxfile och kanelbullar. Min unge älskar mormors mat – är det samma för era barn? Jag älskade ju iof min mormors mat när jag var liten också, så det kanske bara är så helt enkelt?!!! 🙂

Idag är det också en vecka kvar till Thailand, 1 vecka känns som kort tid när vi sett fram mot resan i nästan 1 års tid. Skall bli oerhört kul, spännande, skönt, varmt och mysigt. Jag tror Lowa kommer älska det. Hon var ju galen i poolen på kanaris i somras så att jag tror att det kommer bli skiftarbete vid poolen för oss vuxna, solhatten på!!

OCH tusen tack för alla bra respons till FuncMama.se. Det gör mig glad att höra att ni gillar upplägget och faktiskt kör passen. Givetvis kommer sidan att uppdateras fast i är i Thailand, ni behöver inte oroa er 🙂

(ja, tonfisk är väl rund, burken :))

20120113-152744.jpg

Kommentera

