CrossfitUppsala

Igår var det ju som bekant en liten gettogheter hos CFUppsala med OPT #3. Kul att vara med och känna på stämningen, styrkan, svetten, beslutsamheten och framförallt; viljan. Jag är övertygad om att flera slog nya PB:n med råge. Kul att se men – lite arg på mig själv att jag inte anmälde mig, jag hade ju kunnat skala till det jag preciiiiis klarar av. Men men, jag tog igen det lite på dagens pass, mer om det senare…

CrossfitUppsala iallafall, vilket härligt gäng och vilken fin/trevlig och bemötande box. Tusen tack för varmt välkomnande, trevliga crossfitters och fin anläggning. Vi kommer tillbaka!! Jag ville bara byta om och köra ett pass så fort jag kom innanför dörren, vilket jag också gjorde efter 2h av hejjande. Jag körde igenom dagens pass på FuncMama, så för er som vill ha tid att tävla mot kan mejla.

Hur det gick för Micke? – Vinst såklart 🙂 Här är 2 filmer från hans prestationer under gårdagen (som vanligt är det jag som skriker och filmar :))

Lite bilder från dagen:

o för att bryta av det hela lite så drar jag till med va uppvärmningen bestod av:

20120115-142509.jpg

3 thoughts on “CrossfitUppsala

  1. Hej söta! Härligt med lite träning 🙂 intressant. Själv har jag kört lite små övningar för mina axlar mer än så blev det inte idag. Men jag ska utreda om det blir SATS eller Friskis kort. Mannen kör SATS så vi får väl se. Har du något inlägg med teknik för plankan? Hoppas du inte missade min tävling den måste ju passa dig 🙂 kram

Kommentera

