1 dag kvar!

När vi flyttade in hade vi en bardisk i köket, fast enbart som en skiva. Den fick jag krupp på och efter några om och men så  fick jag Micke att ta bort den. Jag älskar våran öppna planlösning ända från ytterdörren ända till altanen på andra sidan MEN, jag skulle gärna vilja ha en köksö – fast längs med köket, inte som ramar in och kortar av köket. Micke är inte alls på idéen så det krävs en del bearbetning. Iallafall, denna superlilla köks Ö/rullbord har vi i ena hörnet i köket – med hjul så att när det väl behövs mer yta så rullar vi fram den, en vanlig torsdag som denna så används den endast som kokboksförvaring och lite piffuppställningsplats. Den skall målas i sliten vit färg till våren, så fort vädret tillåter, när jag kan stå ute på altanen och blaska med färg..Längtar!!

Nu skall jag få järpen att äta upp morronkesellan o sen funderar jag på var jag skall förlägga dagens träningspass – det är ju glashalt ute!! Vad tränar ni idag?

Imorron är det Thailandet….fi fasen va fräsigt!!!

2 thoughts on “1 dag kvar!

Kommentera

