Lowa på semester, 3e dagen i Huay Yang

Idag var en väldigt varm dag. Vi gjorde förmiddagen nere på stranden. Det var lite högre vågor idag så jag kunde inte simma själv, O opti! Mamma vägrade gå ut i vågorna så jag fick vänta in pappa tills han vaknat ur solstolssömnen! Sen blev d bada av,värsta fluffet på vågorna – minst dubbelt så höga som jag!

Till lunch åt jag mammas kyckling,äter man nåt annat än kyckling här? Pappa snarrar om protein hela tiden, precis som hemma så han e as nöjd…

På eftermiddagen så gick jag o mamma en snabb promenad hem från stranden. Jan-e kläckte att det fanns ormar på grusvägen upp från stranden,vikken sprutt mamma fick på benen då vill jag lova!!! I poolen lärde jag mig att simma själv – me monsterpuffarna såklart. Mina föräldrar köpte armpuffar i strl 6-12 år – att jag e grov visste jag sen innan, men som en 6 åring vet jag inte riktigt???!!!

Iallafall, shit va trött man blir av den här Thai värmen, lets take a nap!

Kram Lowa ”the jumping fish”20120127-230456.jpg

Kommentera

