Min första pulkatur

Hej, det är Lowa.

20120206-160350.jpg

Jag är hemma från Thailandet nu. Sabla varmt d va du! Iallafall, coolt att det är snö här hemma, äntligen fick jag ta fram pulkan jag fick av mormor o J-E i julklapp. Vikken jäkla fart, fattar ni hur många hästkrafter min dragare har eller? Så jäkla opti – skall åka pulka varje dag fram till sommaren nu!

Lyssnar ni noga innan min töntmamma börjar tjoa så hör ni hur jag gör lite ljudeffekter – weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 🙂
Kram Lowa

 

One thought on “Min första pulkatur

Kommentera

