En dag i Duvbo

Först blev man bjuden på brunchfrukost som var godare än godast. Sen har vi kollat film efter film i sängen – hela familjen och när Micke började få myror i kroppen gick vi ut på en pulkatur i det fina vädret. Opti för mig som hann fota lite med manuella inställningar. Det här kalla vinterljuset är så jäkla kul att fota i. Några riktiga guldkorn fick jag till tycker jag. Ikväll laddar jag för födelsedagsmiddag hos hon som snart skall köra igång sin crossfitutmaning med mig. Det skall bli sjukt kul!! Givetvis skall hon gästblogga om sin resa.

Trevlig fredag på er mina vänner!

Kommentera

