Lördags nöje

Ett av våra lördagsnöjen bestod  i förmiddags av IKEA skruvning. Lowa tyckte det var såååå kul. Ville bara hjälpa pappa heeeeeela tiden.

Resultatet blev superbra men det får ni se en annan dag. Hann inom Plantagen också idag och köpte lite blommor. Äntligen – eftersom vi varit borta har jag inte velat köpa nå blommor, men nu så – in med våren…(läs; o nu skall dessa hållas vid liv också!!!) Micke tycker jag skall köpa plast eftersom jag knappt ens får dem att överleva, men jag vägrar – Lowa skall växa upp med levande blommor om jag så skall köpa nya varje vecka!!! Punkt! För övrigt var Lowa mäkta fascinerad över att få strosa omkring inne på Plantagen – de röda rosorna luktade godast.

Tidigare i veckan köpte vi ny kökslampa från det stora varuhuset. Ybernöjd med ljus, färg och helhet.

2 thoughts on “Lördags nöje

  1. hejhej!! åhh va fint ni har det! vill också göra om, nytt och fräscht! ville ställa en fråga, jag tänkte baka äppel-mums som du lade ut recept på för ettt tag sen (kopierade det) men hur stor påse nötter skall det vara? 100 g?

    • hmm, det kan jag inte komma ihåg. Var det nåt med glutenfritt? Kommer du ihåg ungefär när jag skrev om det? Jag kommer fasiken inte fram till vad du menar nämligen.. KRAM

Kommentera

