En Grace o lite annat

Dagens styrka blev stege upp till 90 % av MAX Deadlift, inklusive hur jäkla dålig jag e på att räkna (på FighterCentre har de iaf vett att färgkoordinera så jag automatiskt vet hur mycket vikter jag ska ha genom att välja färger). Det slutade med 5kg för mkt idag men va fan!!!

Det enda jag kände passade idag var en ”Grace” (30 st clean&jerk). Jag vet egentligen inte hur jag tänkte men eftersom jag inte jobbar med ursäkter så kan jag väl bara säga att det var tungt, tungt men kul!

Min tid:5.05

Nöjd? Nej inte speciellt, 30 sek långsammare än bästa resultat. Dags att prata taktik med älsklingen..Målet är 4minuter. Det skall liksom inte vara några problem – det har gått troll i min hjärna, ett Gracetroll!!

*Exentriska pullups o dips 5xMAX

*Latsdrag stege neråt, MAX antal på 40kg-35-30kg i 4 set. Ju striktare reps ju lägre vikt – som ni ser på minen – MAX!!!Denna övningen är ett led i min stärka upp svag axel i pullups. Det går framåt vill jag lova!

TABATA run 12km/h, någonstans mellan ett löpsteg och sprint, med trötta ben

Turkish get up teknikträning 8kg KB och 3 punkts planka som avslut

One thought on “En Grace o lite annat

Kommentera

