TACK!

För alla fina hälsningar idag. Kärlek och värme!

Förmiddagen hemma med familjen, fick ett par fina snabba tights som jag önskat mig utan att säga nåt, tänk va han vet min man 🙂 UnderArmour offcourse. En fin t-shirt från Adidas också. Orginal ja!!!

Körde en snabbis hemma

50 squat

50 push ups

40-30-20-10

Fint, svettigt! Alla pushups på tå gäller om man skall jämföra med min tid. Här kommer det roligaste utdraget från workouten och Sara, den här e för dig 🙂

Min tid: 17:00, tja, vad jag skall skylla på? Ingenting som vanligt eftersom jag inte jobbar med ursäkter – men fasen, senaste dagarnas pressar har gjort sitt för syran i underarmar och triceps, fick bryta i 5:or och 3:or på pushupsen, squat obrutna och inga problem egentligen. MEN ner på 10-12 min utan ungjärp, med mat i magen och lite senare på dagen och med uppvärmning borde inte vara nåt problem Återkommer 🙂

2 thoughts on “TACK!

Kommentera

