Följ Crossfitutmanaren Lena

Min kärlek till Crossfit sprider sig och det glädjer mig. I FuncMamas regi så kommer jag från och med nu att ha en crossfitadept – en crossfitutmanare. Utmanaren bestämmer tillsammans med mig, målsättning och tidsram för utmaningen och utefter det lägger vi upp hur vägen dit skall se ut. Vill du söka till nästa omgång så mejla mig funcmama@funcmama.se för mer info.

Först ut är Lena. Henne kanske ni känner igen sedan innan? Förra året genomförde jag och Lena en PT Kamp tillsammans med väldigt fina resultat. Efter ett år på egen hand och fortsatt träning så är hon nu redo för att ta steget och träna crossfit fullt ut. Det skall bli jätte kul att coacha Lena mot nya mål och vinster.

Vill ni följa Lenas väg så kommer den att dyka upp både här och på allas vår Facebook. Genom att *gilla* FuncMama på Facebook så kommer ni att få lösenordet och kunna följa hela vägen. På måndag går startskottet!

3-2-1 GO!

Kommentera

