Tisdag

Igår blev precis en sån skön dag som jag planerat. Till o med hann jag pyssla med en tavelvägg – fixa färdig i Lowas rum och göra om lite. Kvällen spenderades med en febrig Lowa. Första gången hon är dålig sen hon föddes. 39 graders feber och tok varm. Vaknade några gånger under kvällen och fick komma och ligga i mammas o pappas säng, lite flytande alvedon och vatten.

Idag tar vi nya tag – inleder starkt med Lejonkungen orginalet, några tvättmaskiner och en god lunch. Toppladdad för träningseftermiddag

Aldrig för trött för ballonglek!

3 thoughts on “Tisdag

  1. hahaha Jag VISSTE att du skulle påpeka dem sakerna. Ganska bra då jag nu ser vad jag gör för fel. Jag filmade mig själv och tog en snapshot på mobilen.

    Vi övade på det där med armbågarna sist på crossfiten och jag borde fan kunna det ju. Rumpan var längre ner, men lyckades inte få det på bild.

    TACK för att du kritiserar. Det är det jag VILL.

    Kram

Kommentera

