Våga fråga!

Eller hur? frågar man inte får man aldrig veta. Jag vet att ni är många som är nyfikna på crossfit, till er har jag ju startat FuncMama – sen vet jag att det är många som redan håller på med crossfit och vill veta mer, och till er, och alla andra såklart också, tänkte jag erbjuda en frågestund. Det enklaste och snabbaste sättet för att få svar på era frågor!

När? Söndag 26/2 klockan 18.00

Var? Facebook såklart – ”Gilla” på FuncMama så kommer du direkt till sidan och öppna en direkt chat så finns vi där!

Experter? Jag (:)), och Mikael Dahlin

VÄLKOMNA!

2 thoughts on “Våga fråga!

  1. Jag har en annan fråga. Jag är nyfiken på paleo, men vad äter ni till frukost och mellanmål? Lunch och middag är inga problem, men jag vet inte vad jag ska byta ut min havregrynsgröt mot eller min kesella med bär.

Kommentera

