Toes to ring

Plötsligt så händer det..Plötsligt bara…det finns ingen känsla som kan gå upp mot den känslan som infinner sig när man lyckas – när man slitit som ett djur, nästan gett upp, gjort nåt helt annat o sen provar igen – och det går nästan utan problem. DEN känslan mina vänner är vad som får mig att hela tiden vilja mer. De senaste 3 veckorna har jag inte kört en enda workout. Min kropp skrek efter en annan typ av träning. Jag har inte kört mindre hårt eller tungt, snarare tvärtom – men kortare sekvenser och helt obrutet. Dvs, super – tri eller cirkelset. Antingen bar jag på ett hjärnspöke eller så har det gett resultat. Oavsett vad – resultatet blev ju bra – bättre än bra till o med.

(jag får erkänna mig besegrad av min egen blogg – jag saknar att skriva, och framför allt komma ihåg små och stora glädjeämnen, det blir inte samma sak om det inte sätts på pränt – jag kommer inte att blogga dagligen – men säkerligen nångång ibland, blev också lite påverkad av era påtryckningar :))

Toes to ring – gjorde väl sammanlagt över 25 stycken idag, dessa var de första jag provade!! Utöver detta körde jag också hinderbana 4 varv med en hel del explosivitetsinslag.

”Hinderbana”

(mellan varje övning – flytta 9kg medicinboll med mig)

2 Wallclimb

2 Boxjump

3 Deadlift 60kg

Armgång

”stegen”

10+10 slägga

Släpa 55kgs säck 20m

Detta repeterade jag sedan 4ggr. Varannat håll självklart! Alltså för börja med wallclimb och varvet efter avslutade jag med wallclimb.(i bakgrunden ser ni my Man göra nånting tungt!!!)

Imorron startar ett spännande projekt – ett projekt som är för roligt och spännande för att inte delge er 🙂

6 thoughts on “Toes to ring

Kommentera

