Struktureringsdag och ny adept

Imorse vaknade jag upp på de farligaste humören av de alla, nämligen fix mode!! Micke vet vad som gäller – endast att hålla sig undan funkar när jag börjar fara omkring som en stormvind. Jag kan aldrig organisera lite i taget utan jag tar allt – och sen gör jag det flera gånger om tills jag får ro i själen. NU äntligen, 4 månader efter flytten är allt slängt – organiserat – märkt och systematiskt nerpackat och inställt i förråden. Vinterkläder nerpackade och sommarkläder framtagna. Flipflop season here we come säger jag bara!! Jag njuter att ha ett jobb som gör att jag får vara ledig tillsammans med familjen flera vardagar varje vecka. Det är ett stort plus och ger oss mycket tid som familj, och speciellt när Lowa fortfarande är ”dagisfri” njuter jag mer än nånsin när jag väl är hemma!

Som ni vet har jag en crossfitutmanare sedan några veckor tillbaka – Lena!! Det går sjukt bra – jag kan stolt meddela att hon skall springa tjejmilen till hösten – vilken grej!! Vi fortsätter självklart med crossfitutmaningen några veckor till samtidigt lägger vi in lite mer löpträning än planerat. Vilket dunder program! Ingen kan vara stoltare än jag!!!

o så till det nya…..jag har fått den STORA äran att coacha en bloggkollega/vän och urhärlig mamma mot nya framgångar. Sara och jag har känt varandra genom bloggen mer än ett år och vi har fått följa med genom en hel graviditet och otroligt fina inredningsinlägg (det var så jag hittade till bloggen från första början)!! Crossfit intresset väcktes på riktigt efter hennes urgulliga nr2 kom till världen och sedan dess har vi bollat övningar och tankar sinsemellan – men nu har vi tagit steget fullt ut och kör en utmaning tillsammans! SKITKUL! Sara är en tjej med otrolig målmedvetenhet så vill ni följa en tjej med go´så skall ni kika in här. Under 30 dagar kommer vi att hålla på – jobba med alltifrån träningsupplägg till teknikdetaljer och muskelbyggnad. Stay tuned helt enkelt!

6 thoughts on “Struktureringsdag och ny adept

  1. Åhh vad glad jag är att se er igen 🙂 Råkade gå in av misstag då jag trodde att det inte skulle komma några mer inlägg på den här bloggen…..och så är ni tillbaks. Nu blev jag glad!

Kommentera

