Första woden med Nike Free 2.0

Igår fick jag ett par nya löparskor. Det kommer bli en utmaning kände jag direkt att springa i Nike Free 2.0. Jag jobbar mycket på mitt löpsteg med Micke,det börjar bli riktgt bra nu och benen känns snabba! Dessa skor kräver tålöpning vilket är riktigt utmanande för mig som inte egentligen är en löpfantast, men som alltid – mer utmaning means mer kul!!!

Dagens workout:
2 stegar med 4 ruschintervaller

Wod:
5varv:
25m utfallsgång
25m rusch
10 squat

O just ja, MED viktväst!!!11kg!

20120404-202934.jpg

Kommentera

