Dekorplast

Nåt som jag alltid har hemma är dekorplast. Det går att göra så mycket kul med. Häromdagen föddes en tanke när jag läste i en inredningstidning om någon som bytt ut sina fönsterbrädor mot plank som blev skitsnyggt. Jag började fundera lite över fönsterbrädan i vårt sovrum som egentligen inte är i en dålig färg eller med ett fult mönster men som varken är vit/svart/grå eller annat utan lite melerad i marmor/vitt. Jag gillar rena färger – inte massa blandat. Sagt och gjort, fram med dekorplasten – testa kan man ju alltid göra. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet i vårt snart helt svarvita grafiska sovrum. För att få det lite extra vårigt och fräscht tänkte jag ta upp lite pasteller i kuddar och lite piff. Helheten får ni se senare!

Kommentera

