Mulle Meck

För några veckor sen, ungefär på den första vårdagen (ja, och var tog den vägen förresten!!!!) så var vi en sväng till Mulle Meck lekparken som ligger 10 minuter från oss bilvägen. Jag snubblade över en artikel i nån lokaltidning om lekparken tidigare i vintras och sa till Micke att dit måste vi åka med Lowa. Sagt och gjort – så fort solen började värma tog vi oss en tur. Jag blev positivt överraskad. I övrigt är jag inget jätte fan av lekparker – just nu är det mest Micke och Lowa som tillbringar tid där – jag blir raslös efter 2minuter gungning och vill gärna gå vidare – gillar inte att stå still!! Men alltså, denna MulleMeck parken slog alla rekord. Påminner lite om ett sagoland – det fanns allt, men i miniformat, fast stort. Fattar ni?? 🙂 Jag blev iallafall glad ända in i själen av att se Lowa (och framförallt Micke) springa omkring som yra hönor!! Skämt åsido – jag lekte faktiskt också – och åkte linbana. Sofia loves linbana!!!

Kommentera

