Everst jacka och kvalitetstid

Just Love Lowas nya skaljacka från Stadium. Det första vi köpt till henne därifrån faktiskt, hon är ju fortfarande lite liten – både till vikt och längd men börjar snart kunna passa in i 86:orna riktigt bra, och det finns ju på Stadium. Kul!! Jag VET att jag sa innan hon kom till världen att det inte skulle bli nån rosa tjej – men va fasen, ungen passar ju sjukt bra i alltifrån lilarosa till korall. Det är bara att go for it liksom 🙂

Everst skaljacka strl 86.149 SEK Stadium (om ni är snabba kanske ni hinner med att få den på rean också, vi betalade betydligt mindre än orginalpris)

20120410-155941.jpg

På tisdagarna har ju Micke sin stadiga ensamtid med PT kunder och gruppträning inne på CrossfitSTHLM. Jag och Lowa brukar alltid mysa lite extra då och jag försöker förbise disk/tvätthög och stök just då och bara umgås – leka – läsa och dansa, på Lowas villkor. Lång frukost tillsammans och sedan multitaskade jag och körde PW / intervaller och ute wod medan Lowa sov förmiddagsluren i vagnen. Vad sägs om pullups/marklyft/toes to bar och shoulder press i ett inferno vid Råsta utegym? Skitkul! Just love the feeling! Lowa var faktiskt vaken och hejjade på och på vägen hem dunade hon in precis lagom till bakintervallerna.

Imorron har vi en hel ledig dag tillsammans. Jag ska piffa och pyssla. Blev ju lite för lite av den varan i helgen, därför skall jag nu ta igen det med råge. Sen vankas PT pass med Micke – amerikan football style tydligen!! Jag suckar på förhand 🙂

20120410-161747.jpg

20120410-161759.jpg

Kommentera

