Min hatt den har 3 kanter???

Eftersom det blev en liten bloggpaus så stannade också Thailands rapporteringen av. Dessa är några av mina favoritbilder på Lowa från en dag vid poolen. Har jag förresten berättat att jag sökt 2 utbildningar till hösten? En foto och en bildredigering. Jag har ingen aning om hur poppis utbildningen är eller hur urvalet sker – men jag ser verkligen fram mot i Juli då antagningsbesked lämnas. Foto och bildredigering är ju fortfarande en relativt ny värld för mig och jag snappar upp tips och trix varje gång jag fotar och för varje nytt foto jag redigerar. Jag älskar att utbilda mig!

2 thoughts on “Min hatt den har 3 kanter???

Kommentera

