Stolt i själen

Jag blir stolt i själen varje dag jag får ett mejl eller en fråga från den här tjejen.

Den här tjejen har nånting speciellt, nånting som många önskar, och nånting som många inte vet att de saknar, och andra vet att de vill ha men inte har – nämligen VILJAN. Det är den enda faktorn som gör att du kan misslyckas eller som kan leda dig till framgång. Vill du inte så vill du inte – vill du så vill du och då lyckas du. Så jäkla enkelt är det. Denna tjejen har satt upp ett sjukt högt mål – och på mindre än 2 veckor är resultaten alldeles amazing. Hur gör hon? Hur orkar hon? Vad driver henne? In och läs och inspireras och ta del av Saras otroliga energi. Som ni vet gillar jag människor med utstrålning och energi – då jag alltid blir ”smittad” av såna. Tack Sara för att du är du 🙂

Jag måste bara få visa ett exempel; Powerclean (Hangpowerclean) har varit en av Saras ”hatövningar”. Jävla skit hit och dit. Efter 2 korrigeringar ser det så här bra ut. Gissa vem som är stoltast??

25kg från V1:

Efter korrigeringar; 30kg V2:

O vem klarade veckomålet på 8 DU tillpåköpet? 🙂 Vill du börja träna crossfit och/ eller behöver ny inspiration. This is the blog to read!

3 thoughts on “Stolt i själen

  1. Till och med jag blir tårögd av detta! Sara är den mest målmedvetna och viljestarka människa jag någonsin träffat! GO SARA! Du kommer bli något stort!

  2. Pingback: Kvällens WOD’s | CrossFit – Squat Til You Puke | ShapeMeUp!

Kommentera

