Kort och tungt

Just nu är vi inne i en tung träningsperiod. Med andra ord – lift as heavy as possible, rest when needed. Det är den typen av CF wod:s som passar mig allra bäst. Jag är mer maxstark än uthållig – för att jag tycker att det är roligare och således tränar mer sånt. Det är att vara ute på hal is vad gäller CF, men fortfarande är inte motivationen på topp för att ta sig igenom wod:s som jag egentligen inte har lust med – nu är det tungt, rätt kort och explosivt som gäller. Får se när jag går på nån ny strategi. Micke och jag körde tillsammans idag igen. Uppvärmning för mig innebar Lowa runt löpning 🙂

Wod1:

Jag körde toes to rings iställer för MU och Thrusters på 30kg. Min tid är 12.55, Mickes 15.03. Det var jobbigt av nån anledning 🙂 LÄS Thrusters – jag kommer aldrig älska dem – det kommer alltid vara pain in the ass och nu har jag också en del träningsvärk från igår (no shit?!!!) Nåväl – skön start på lördagen iallafall

20120414-133123.jpg

Sen alltså 4 minuter rest och sedan 20 DU och ett varv idioten. DÖDEN!!! Jag körde 2 varv sen ville jag inte mer helt enkelt. Nånting e på G i halsen, undra vad – bryt ut eller försvinn känner jag!!

20120414-133146.jpg

Imorse blev det snöblandad Kesella i bilen till frukost. Jag blev uppkörd ur sängen med orden: Alltså – jag har redan bytt om, nu åker vi!! SUCK! På med kläder och in i bilen liksom!! Stissfamilj!!

Kommentera

