Sköna söndag

Började mindre härligt med skallebang och ont i kroppen. Somnade om och stod över träningen – jag o Lowa körde en förmiddag med lek istället. Lunchen bestod av en grillad kyckling och till efterrätt muffins. Hela kostcirkeln en söndag 🙂

Har jag förövrigt nämnt hur mycket vi njuter av att bo i radhus? Det är helt sjukt härligt, speciellt när vi har sol på båda sidorna olika delar av dagen, närmaste granne är jämnårig med Lowa och nya bästa polaren, o sen finns flera jämnåriga på gården. Lowa kör järnet hela dagarna. Häromdagen hade hon och grannen varit på 2h:s promenad med varsin dockvagn – hur kul såg inte det ut liksom???

Nu skall jag sno ihop nån slags middag – idag har jag överdriven lust till att baka (några muffins stillade inte mitt bakbegär) men ingen lust alls till matlagning. Då blir det nödlösningen – lax i ugn och ärtpure. Går hem till alla i familjen utom älsklingen som inte gillar lax. Han får väl äta tonfisk eller nåt :)!!!

Imorron laddar jag för en 6 dagars arbetsvecka och en hel del träning också. Kul!!

20120415-153438.jpg

Lowa fick ett brev i fredags av moster Kattis. Det har lekts flitigt med nya mössan – o extra snygg verkar hon tycka att den är eftersom hon sätter på den flera gånger om dagen och går och speglar sig. Undra vem hon brås på liksom?

20120415-153448.jpg

Kommentera

