Tidig söndagsträning

Efter välbehövlig sömn vankades det söndagsträning. Love it! Det är enda sättet som jag överlever ett 12h:s skift på jobbet. In med energi bara 🙂 Idag kom också min fina vän Lovisa som skall göra testerna för gladiatorerna för att öva på lite grenspecifika saker, o var passar bättre att köra än på Fighter Centre/CrossfitSTHLM? Hon fick till bra teknik i alla grenar hon provade på och Micke coachade lite repklättring, toes to rings och kipping pullups. Jag tror nån blev lite biten på crossfit 🙂 Jag jobbar vidare på min prepp/pepp!!

Jag körde lite pullups och teknik först, sen slog jag till på en ”grace”. 30st clean and jerk 30kg. Det gick as bra tills jag kom till 20. Jag hade en taktik att bara kötta – känner mig rätt stark för tillfället – men alltså, när jag hade köttat till 20 på 2 minuter – ja sen var det ju tack o gonatt, några svordomar och sen bara göra färdig. I mål på 5 min precis. Kaos 🙂 Har ju gjort strax över 4 min som bäst. Dålig taktik idag alltså – men va gör de om 100 år liksom :)!!!

20120422-123543.jpg

Nu ska jag äta ett kilo blåbär o va nöjd o glad 🙂

20120422-130843.jpg

2 thoughts on “Tidig söndagsträning

Kommentera

