Fina onsdag!

Min jobbvecka börjar såhär mitt i veckan. Skönt! Hade en skön eftermiddag igår på LillaE. Jag och Lowa delade på en kanelbulle i solen vid lekparken vid vattnet och tittade/matade fåglarna, gungade och solade lite. Gu vad jag kan uppskatta såna stunder. Lowa är så vuxen o förståndig i sig – fast hon e vild som en tok så om man sitter vid ett bord och fikar, ja då vill hon göra det också liksom, självklart. Så jäkla go!

Idag jobbar jag till 15 och sedan är det skiftbyte hemma då Micke åker och har PT kunder. Om man ser det från den positiva sidan så kan jag o Lowa leka ostört med våra dockor, om man ser det från den negativa sidan så kommer jag somnat innan Micke kommit hem igen. Oh well……:)

20120425-064355.jpg

20120425-064456.jpg

20120425-064502.jpg

Kommentera

