Vad jag har gjort idag:

*Tränat (hopprep, KB, Tabata)

* Lekt i lekparken o slagit huvudet i rutschkanan (AJ)

* Njutit av de underbara blommorna vi har på trädet, precis utanför fönstret!

* Grillat (nåväl – kollat på när Micke grillat)

* Svurit åt mig själv när Lowa ramlade inne och blödde från tand eller läpp (kommer det nånsin göra mindre ont?)

* Flugit över Stockholm, landat på vatten och studerat byggnader ovanifrån

* Jobb (ar)

* Nu ska jag äta middagen ( grillrester från lunchen) LYX!

20120503-181820.jpg

20120503-181829.jpg

20120503-181838.jpg

20120503-181843.jpg

o va tycks om nya hårfärgen? Känns väldigt ovant, var hujeda mig väldigt länge sen jag var blond 🙂

4 thoughts on “Vad jag har gjort idag:

  1. Sjukt snyggt!!! Klädde dig skitbra 🙂 nästan så jag blev sugen på att färga om… Men nä det var 3 veckor sedan jag färgade mitt hos frisör så jag får snällt stå ut 😉

Kommentera

