Söndag i Sumpan!

Vilken härlig söndag d blev! Vi lämnade Fagersta redan vid 8 imorse eftersom Micke skulle in till Slussen o ha PT kund. Lowa o jag hade ingen lust att stänga in oss på gymmet så vi blev avsläppta hemma o körde en lunch på altanen! Det blev riktigt varmt o skönt väder så vi var ute mest hela dagen. Hur mysigt e d inte att kunna ha dörren öppen o Lowa kan springa som hon vill?! Love it!

Efter lite storhandling startade jag ett symaraton mellan matlagningarna 1 duk till altanen (nu fattas bara parasollet) o 2 kuddar till min egentillverkade lastpallsoffa på framsidan,den ska ni få se imorn!

Grillning med ljummen potatissallad,lite hemmagjort basilika o vitlökssmör o jordgubbar till efterrätt blev toppen på en perfekt helg! Här kommer lite fler bilder från helgen (fråga mig inte varför minneskortet alltid e borta när man ska ha med storkameran nånstans, jag har svurit en gång i timman över d i helgen o i ren protest mot mitt eget snurriga minne knappt fotat nåt alls i helgen)

20120520-202754.jpg

20120520-202801.jpg

20120520-202821.jpg

20120520-202832.jpg

20120520-202846.jpg

20120520-203251.jpg

Kommentera

