Early bird!

Jag har börjat vakna väldigt tidigt om mornarna. Annars e d Lowa o Micke som står för den morronpigga delen av familjen, men nu så flera dagar i rad vaknar jag klarvaken vid 06. Det betyder med tid för träning 🙂 Klockan 09 var hela familjen klara med 8km PW i morronsol o sommarlukt och jag körde också en 20minuter på framsidan med lite kroppsviktsövningar och trx. Opti att vi har en stor balk precis ovanför ytterdörren där jag kan kasta runt banden o sedan köra vilka övningar jag vill. Perfekt. Nu ska jag ladda picknick korgen för en tidig lunchpicknik o sen trampa på cykeln mot jobbet..

20120521-093342.jpg

Kommentera

