MK Open, 3 days to go!

Väderleksprognosen ser ju verkligen Rocky ut!!! Igår postades grenarna. Sjukt roliga. Jag hade älskat att vara med. Micke e taggad, jag tror stenhårt på final i år igen – men oavsett vad så är han ju min bästaste prins ändå 🙂 Jag antar att söndagen får tillbringas med halstabletter, förra året var jag hes en vecka efter!!

HÄR kan ni se grenar och standards

Igår var det ett inferno av jobb och sen åkte jag direkt hem, Micke iväg till sina PT kunder och jag och Lowa svängde om i vardagsrummet. Lowa hjälpte mig att putta, fast åt fel håll och vara extra tyngd i soffan. Äntligen fick vi, med mamma/mormors hjälp till en perfekt möblering till vårt ganska långsmala kök/vardagsrum. Nu skall det bara upp lite piffhyllor och lite belysning så är vi klara – klara att ta tag i badrummet 🙂

I eftermiddag väntar jobb, och imorron e sista dagen innan flera dagars ledighet och Dalarna turné 🙂

Lowa har börjat köra med relaxingstyle i soffan med morronvatten i väntan på pappas omelett 🙂 Stekunge!

20120530-132032.jpg

One thought on “MK Open, 3 days to go!

Kommentera

