Borlänge

Vi bor i Borlänge inatt, äter god middag o sover tidigt. Vi tackade nej till garanterat trevlig grillkväll o väljer sömn istället, småbarnsföräldrar, ja precis!!!:)

Micke ligger just nu 18e plats. Missen på 95 hade gett ungefär runt en 10 plats, d må så vara, o om domaren hade kunnat räkna (som jag har på film) så hade han behållt topp tio. Micke säger att d e tävling, jag säger; sveriges domarkvalitet måste höjas. Såklart bra att folk ställer upp, MEN då måste man kunna räkna och kunna no reppa taskig teknik, samma sak va d vid SM förra året! Tror iof att de flesta som är domare är det för att d inte är tillräckligt bra för att tävla, och garanterat är inte många utbildade. Jag känner med Ara och har alltid gjort om jag säger så. Domare ska vara korrekta, varken fria eller fälla på ” tycke” utan på kunskap. Nåväl, jag är lite irriterad men det gör ju egentligen ingenting bättre – men men, nu sovdags :)! Hörs imorn 🙂

20120602-192223.jpg

20120602-192217.jpg

Kommentera

