Vår lilla Decemberbebis!

Jag vet att jag gillar o tala i gåtor 🙂 Men ja, det är helt sant. Lowa skall bli storasyster o vi ska få vårt andra barn i December. Hur kul är inte det liksom? Topp!! Den lilla är beräknad till 14 December, och då kan vi samtidigt notera att Lowa var beräknad till 17 December och kom ut 1 Januari.Detta blir ett spännande kapitel. Jag är optimistisk o tror att mina barn inte skall behöva komma på samma födelsedag, men va kan jag göra åt det??:)

Jag har mått riktigt kass, nu är det mycket bättre och just nu är jag i v13, snart v14. Det går hutlöst fort denna gången, och jag blir förvånad när jag inte kan ha mina vanliga träningströjor utan snällt ber Micke om att få låna hans t-shirt, redan liksom!! Fint!!

Träningen flyter på som vanligt, lite mindre frekvent just nu då jag har varit väldigt trött men annars är allt som vanligt, och min ståndpunkt är att under denna tid att tappa så lite som möjligt i förhållande till min ordnarie förmåga. Jag kan fortfarande lyfta tunga marklyft, men powercleans och vändningar vid magen får jag byta ut till hantlar. Det blir perfekt att tvingas bort från skivstången som annars är mitt favvoredskap och behöva köra annat. Det ser jag enbart som positivt.

Hur som helst, vi är jätte glada och lyckliga. Jag har världens finaste familj!!

20120607-063514.jpg

15 thoughts on “Vår lilla Decemberbebis!

  1. Men vad kul, stort grattis!
    Samma dag lär det väl inte bli, för så länge får du inte gå över i Sthlm väl..?
    Fast, det funkar med en sent på året också, I know.. 🙂

    Härlig mage redan! Ja det går ju mycket fortare andra gången, men mest i början tyckte jag, sen jämnar det ut sig.

    Lycka till med graviditeten, ska bli kul att följa! (ja hoppas du inte kommer på några idéer om att sluta blogga igen ;))

    • Tack!! Jag tror man får gå över typ 15 dagar eller nåt sånt, men så länge skall jag väl inte behöva vänta med nr2 hoppas jag!! uscha!! Nej, kanske inga flera såna ider!! 🙂

Kommentera

