Mot Dalarna

Nu checkar vi ut för en helg i Lyxhuset i Dalarna! Festligheter på g! Först inom Ingvar K o handla nya hyllor till vardagsrummet! D får bli i Västerås så vi kommer iväg innan köerna!

Imorse hade Micke PT o sen va d min tur o köra. Blev ett riktigt tungt o bra pass. Skivstång o Hantlar o såklart intervaller på sittcykeln! Nästa vecka ska jag boka in mig på ”kalix” spinningpass, allt för att bäckenet skall hålla så länge som möjligt. Jag skippar ensidesbelastningar redan nu kände jag efter förra veckan, nu känner jag mig mest urstark med lite taskig kondis, men d har ju sin förklariga själ så nu kommer d bli sittcykeln o jag :)för några månader framåt – learn to love it!!

20120614-123148.jpg

20120614-123156.jpg

20120614-132325.jpg

One thought on “Mot Dalarna

Kommentera

