In da haus

Igår tog vi en dejt på tumanhand till det stora varuhuset. Inklusive middag till mig (köttbullar offcourse) och 2 kanelbullar till Micke för 37kronor. Kap! Vi skulle ha med oss fullständig badrumsinredning hem och det fick vi också. Allt under en timma. Vi funderade lite vid blandarna, om vi skulle köpa en på nåt annat ställe men vi hittade ganska snabbt en som vi båda gillade så varför inte liksom. Perfekt. Som vanligt var jag tasjälvlager ansvarg, dvs, ha koll på vilka hyllor vi skulle till, såklart mitt i all graviditetsförvirring så glömde jag ta bild på hälften av det vi skulle ha men det redde ut sig till sist ändå. Nu är paketen hemma och till helgen skall de nog sitta på väggen också.

Idag är det soliga onsdag o hela familjen slappar hemma då jag e ledig. Vi har borrat upp lite lampor, tavellister och tavlor. Lowa o jag tog en sväng till Hornbach o Lowa luktade på alla tiotusenblommor medans jag hann lasta upp jord och välja färg på griffelfärgen. Jag har lite pysselprojekt på g med griffelfärg här hemma. Visar såklart såfort d e färdigt. Ikväll blir det broccolisoppa och familjemys. Jag röstar som vanligt för Hamiltonfilm men vi får väl se hur många veton jag har kan i kraft nu efter IKEA turen 🙂

20120620-160433.jpg

20120620-160445.jpg

20120620-160456.jpg

Kommentera

