Crossfitinspiration!

3-2-1 GO!

Om ni söker efter ordet Crossfitinspiration! på allas vår Fejjan så kommer ni att komma till den HÄR gruppen. Jag vet inte varför jag tänkt på det förut men igår kväll damp det ner som en blixt från klar himmel. Det ska ju såklart finnas ett snabbt och lättåtkomligt ställe att komma åt inspiration inför sin dagliga workout för oss tjejer/kvinnor och mammor..Vi kanske inte göra göra alla övningar som föreskrivet – vem frågar du om hjälp? Denna gruppen såklart!

Feel free att dela med er av erfarenheter, frågor, filmer, ja vad som ni själva vill. Jag ska göra mitt bästa för att ge svar om det kommer specifika frågor men jag hoppas att alla ni som blir medlemmar i gruppen hjälper till att svara, peppa och ge inputs till andra medlemmar. Nybörjare som avancerad – alla kan vi ha nytta av lite extra crossfitpepp (mina duktiga tävlingskompisar/träningskompisar får gärna gå med så att vi får in lite proffs) Så här har jag skrivit om gruppen på Facebook:

”Här på gruppen Crossfitinspiration kan vi alla tjejer och mammor som utövar Crossfit diskutera workouts, övningar, hur man skalar övningar och teknik. Ja allt som vi gillar att rota ner oss i egentligen. Jag bistår gärna med mina kunskaper som PT och CF instruktör, men ser gärna att ni medlemmarna också tipsar/visar/frågar och hjälper varandra. Crossfit är inte så ”komplicerat” som det ibland verkar. Här kan vi hjälpas oss – perfekt att kolla igenom gruppen innan du går in på gymmet för att hitta en workout eller kanske en ny utmanande övning att prova på. Jag tänkte också ha koll på news i crossfitvärlden och posta lite inspirerande läsning och filmer. Allt för din inspiration! Välkommen!”

(gruppen är sluten som endast medlemmar kan läsa vad som skrivs)

Tipsa/bjud in dina CF träningskompisar/vänner, ju fler vi blir – desto snababre kommer du få svar! 🙂

3 thoughts on “Crossfitinspiration!

  1. Hej!
    Jag måste bara få fråga hur du ställer in varv på tidtagaruret. Antar att du har en Iphone, såg ut så:)
    Tacksam för svar…
    //Maria

    • Hej!! Om du väljer tidtagarur så finns det en knapp som heter varv, när jag e klar med varje varv trycker jag på den o så får man en någorulunda rätt varv tid (man måste ju ner till telefonen o så såklart men d e ändå kul o se varv för varv). Kram

Kommentera

