Crossfit är gemenskap!

På en dag är vi nu 50 corssfittare i samma grupp. Såå roligt! D e ju kul med alla som tränar, men extra kul med såna som gillar samma sak, typ som att göra 1000m bearcrawl! Det e liksom sånt vi går igång på!

Idag går vi in i v17. Alltså jag fattar egentligen inte var den här första tiden tog vägen. Vi fick reda på graviditeten i v4-5. O sen bara poff, o så idag liksom! Jag jobbar med en liten kula i magen än så länge – men det är relativt likt i storlek från när Lowa huserade därinne. Jag känner mig bara allmänt lite bättre på allt, vilket känns skönt!

20120630-154457.jpg

5 thoughts on “Crossfit är gemenskap!

  1. Hej, Vad kul att ni väntar tillökning. Grattis!!! Jag har följt din blogg ett bra tag regelbundet förutom de senaste 3-4 månader då även jag väntar barn i december (mitt första). /jag har inte mått så bra i början men det är bättre nu) Så kul att du visar en bild på din mage. Har själv funderat på hur min är i förhållande till andra (vet ju inte eftersom det är den första). Men det visar sig att jag har samma och nu när du skrev veckan dessutom så visar det sig att vi är i samma vecka. Detta känns säkert mysko för dig. Men jag vill bara förmedla att din blogg alltid förmedlat glädje till mig och nu blev jag extra glad. Jag fastnade för din blogg just för att både du och Lowas pappa tränar och har vidarebfodrat det till Lowa. Jag o min make tänker precis samma sak. Så det är bra med lite tips ifrån din blogg.

    Önskar dig en fortsatt trevlig kväll.
    p.s jag är glad att du återupptog bloggandet!
    MVH/
    Keki

      • Hej igen! =)

        I vanliga fall tränar jag dvs innan grav beskedet. Men de första 3 mån var super jobbiga med illamåendet och mat överhuvudtaget. Nu börjar det gå åt rätt håll. Fokuserar försiktigt på att öka matintaget för att få mer energi och därigenom kunna köra lite styrketräning (det behövs ju) saknar känslan mest. Men jag ser att du lagt ut lite övningar och videos så jag ska passa på att inspireras och köra lite. Du verkar må kanonbra och kan träna som vanligt – så skönt! Och bra för mig också att inspireras av! =) Ha det rikigt bra!
        Kram Keki

      • Bra tänkt att först öka energiintaget för energi att lägga på träning o sen komma igång sakta med styrketräning igen. Oavsett hur tungt det kan kännas innan passet så brukar det ju faktiskt släppa. Ha en bra plan med övningar som du kan göra, o kör 2-4 veckor lugnt och metodiskt innan du lägger in övningar som kräver mer puls, då är kroppen mer redo för det. Se varje träningspass som en vinst!!! Kram

Kommentera

