Stadiumfynd!

Alltså var har jag varit de senaste månaderna? Jag har typ inte besökt en klädaffär, mer än till Lowa. Jag är i behov att att uppdatera träningsgarderoben – den garderob jag uppdaterar mest, men ändå! Jag vägrar klämma ner varesig mage eller ”fläsk” i byxor som inte sitter bra. Jag kan ha samma byxor, men de sitter inte lika skönt för de hamnar så lågt under magen, därför blev jag sjukt glad när jag hittade dessa korallröda snabbtights, med bred mudd som kan justeras under magen. Perfekta nu under sommaren o in på hösten. Jag har ju i princip alltid kompressionsknästrumpor över så längden spelar ju egentligen ingen roll hursomhelst. Dessutom blev jag lite avis på Mickes Sverigeshorts så jag köpte mig ett par egna – o ett sverige linne för typ inga kronor alls, kan man ju ha som slask t-shirt eller vad som. In o kika på stadium – REA på allt! TIPS TIPS! (obs, ungen längst ner var inte på REA :))

20120703-134911.jpg20120703-134942.jpg

20120703-135007.jpg

Kommentera

