En rosa eftermiddag

En rosa eftermiddag minst sagt 🙂 Sommarfärgen nr1. Lowa är en riktig klätterapa som synes. Såna här fina bilder får jag under arbetsdagen, annars hade jag nog dött av längtan, tur det finns mobilkamera säger jag bara!

Igår var det måndag, o måndag betyder spinningday! Rocktema på musiken och med 7 långintervaller. Svettigt men sjukt bra, jag kände mig väldigt stark. Självklart kan jag ju inte bara spinna utan måste göra nånting CF inspirerat också – så jag slog till på en roddstege. 2 min – 1,5 min – 1 min – 30 sek o sen upp igen. 30 sek vila mellan varje intervall. Lagom jobbig uppvärmning inför 60min spinn!

20120710-072926.jpg

20120710-072936.jpg

20120710-072945.jpg

Kommentera

