Varje pass är en vinst

Jag är så jäkla nöjd att jag fortfarande kan träna obehindrat. Att varje genomfört pass bockas av som en vinst, och jag känner verkligen att jag blir starkare för varje pass även om jag inte ligger ner och dör i en hög på golvet som jag vanligtvis gör! Det gäller att hitta det lilla. Förra graviditeten så jobbade jag med PT kunder fram till 8:e månaden, det klarade min kropp egentligen inte av men envis som jag är, o av hängivenhet till kunderna, gjorde jag ändå det som krävdes, till o med la min egen träning åt sidan, för att orka träna andra, idiotisk om jag tänker nu i efterhand, men det var ett val jag gjorde då, nu är valen annorlunda! Iallafall, dagens pass på CrossfitSTHLM:

Wod:

500m row

50 squat

400m row

40 squat

300m row

30 squat

200m row

20 squat

100m row

10 squat

1500m rodd på 6,30 och 150 squat. Rodden var lätt, men squaten! Herre alltså, körde de första 50 + 40 brutna i 10:or, sen fick jag vila i 5:or för att få bort stumheten! Tiden var strax över 16 minuter. Sen körde jag såklart lite övningar.Här en en av kombosarna jag körde med Dips och benindragningar:

Jag har fått nåt knas med armbågen så d känns som en sena som går i kors precis bakom armbågen när jag kör många dips eller armhävningar. Jag gjorde 20:or i dipsen, men här i sista setet kom jag bara till 5 innan det brakade till. Inga mer pushups eller dips på ett tag säger älsklingen!! Sen körde jag kombo medball press/kb press och avslutade med en axelpress framåt med viktplatta/ sittande rotationer:

50/50 av workout och gravidövningar. Passar perfekt!

20120711-210652.jpg

 

Kommentera

