Jippi Jippi!

Idag kan vi göra glädjeskutt. Fram till klockan 13 fick jag vänta på att få besked, men nu så – Digital Bildbehandling 7,5p till hösten – bokat och klart! Såå roligt. Jag sökte ju 2 kurser a´7,5 p (25%) en foto o en digital bildbehandling. Hoppades såklart på båda men nu när jag kom in på en och reserv på fotokursen så känns det ändå OK. Jag ska ju trots allt ha bebis mitt i alltihopa o fortfarande jobba heltid, så vi undviker överarbetning och satsar fullt ut på en kurs, den andra söker jag nog igen till nästa termin. Supderduper glad 🙂

Nåt annat man kan vara superglad över e att nu e d gameshelg, eller snarare games nätter 🙂 Sjukt bra insats av Numi under de första grenarna. Imponerande! Tjejsidan kommer bli jämn men jag tror att det kommer att krävas mycket för att rå på Annie detta året också. Men ett litet slag för Camille LeBlanc o Julie Foucher. Killsidan låter jag vara osagd, men coolt att få Numi med på topp3. Riktigt coolt!

Lowa o mammastyle i soffan! Fötterna högt!

20120712-164215.jpg

One thought on “Jippi Jippi!

Kommentera

