Bästa lördagsmorronen!

Alltså det här med att ha en sån skön säng så att man är utvilad när man vaknar, det är STORT 🙂 Jag sover sååå gott om nätterna, eller ja, de senaste 2 som vi sovit sedan sängen kom. Jag vaknade 07 pigg o glad och då var Lowa o Micke redan uppe o hade börjat på frukosten. Jag initierade ett litet dagsupplägg innehållandes träning och ingen i familjen var sen att hänga på. Strax efter halv 9 var vi inne på klubben. Jag körde ett riktigt bra styrkepass och Micke körde en workout, Lowa fluffade omkring som vanligt.

Dagens pass fokuserade på rygg, som nästan alla andra pass, massa olika rodd varianter med olika motstånd och redskap. Dessa kombineras ihop med övningar som man som gravid får lite mer flås av så som squat, ballslam, KB sving och pregnant burpees. Här får ni se en kombo av pregnant burpees, goodmornings med medicinboll och tricepspress. Mycket rörlighet för en gravid och lätt styrkemässigt. Denna övning kan fungera bra som uppvärmning eller nedvarvning, jag körde denna som nedvarvning.

20120721-124706.jpg

20120721-124715.jpg

One thought on “Bästa lördagsmorronen!

Kommentera

