V20 och halvvägs

I lördags passerade vi mittlinjen, 50meter av 100 som jag som träningsnörd tänker 🙂 Jag ser upploppet framför mig och känner mig stark av det jag hittills presterat under 20 veckor! Jag mår alldeles för bra, jag känner i princip ingenting förutom mig själv en aning klumpig när jag skall göra attacklekar med Lowa på golvet. Jag vet också att så länge jag kan träna i måttlig mängd kommer jag att fortsätta må såhär bra så det är bara att hålla i konceptet och köra vidare 3-4 dagar i veckan. Jag kan fortfarande ha de flesta av mina vanliga kläder förutom byxor som gärna får ha lite resårstretch för att undvika att bli så sjukt kissnödig. Jag har inte, precis som med Lowa, kännt några sparkar än. Lowa låg med moderkakan i framvägg, och det gör detta lilla livet också så jag antar att jag får vänta nån vecka till med att känna kullerbyttor. Vi väntar med spänning. Lowa börjar prata om bech, bajs, be-i, och klappar fint på magen. Inte för att jag tror att hon förstår vad det innebär, men det reder sig nog med tiden! Dessutom är det ju väldigt kul att ha en blogg som har några år på nacken, även om jag bytt adress under tidens gång. Att jämföra med Lowatiden är ofrånkomligt för en nyfikenienstrut människa som jag 🙂

V20 med Lowa:

20120723-120659.jpg

Kommentera

