Plaskis

20120725-141605.jpg

Hur bra är det inte att bo 1 minut från plaskis här i Duvbo? Lowa loves bada så imorse medan jag sov hade hon travat iväg till plaskis och badat typ en halvtimma med Micke innan jag kom efter letandes efter min familj. Nu är ju inte jag ledig nånting denna sommaren men jag kan skriva under på att vi kommer hänga där mycket nästa sommar, när man har 2 små kottar hemma som gärna vill bada. Perfekt!

Dagens frukost, jag blev glatt överraskad för nån vecka sen att  jag nu kan äta ägg igen, så fram med ägg, lite vispgrädde och lite fiberhusk och tillverka pannkaka till frukost. Bästa starten som höll som energidepå genom 1,5h promenerande i det sköna sommarvädret. Micke körde en workout efteråt. 400m löpning med viktvästen, boxjump och pushups. Så många varv att jag inte kunna hålla räkningen. Lowa älskar underhållningen och grannarna brukar fnissande gå förbi 🙂

20120725-141616.jpg

Kommentera

