Hög på livet!

Efter en natt alldeles ensam i huset då Lowa o Micke är på landet och badar medan jag jobbar hela helgen, så tog jag cykeln till jobbet. Jag har inte cyklat ute på hela sommaren men idag när jag inte hade nåt val så cyklade jag iväg i lugn takt mot jobbet. Skrattade lite för mig själv när jag fick cykla som en clown med knäna ut och försöka att sitta så upprätt som möjligt för att inte mosa den lilla i magen. Det är ju nu man skulle ha sin damtralla så man kunde fortsätta cykla, mer mountainbike cykling blir det nog inte förrän nästa vår känner jag.

Hursomhelst,

När jag cyklade i solen, hemifrån ett hem jag verkligen älskar och trivs i så tänkte jag på hur jäkla bra jag har det. Bästa familjen, finaste dottern, bästa mannen i världen, ett perfekt hus i min mått mätt, ett kul jobb…ja jag kan liksom fortsätta i all oändlighet.Så jäkla tacksam för livet!!

Så ja, då stänger jag in mig o jobbar till kvällen 🙂

Tur man får täta rapporter från landet – annars hade jag ju saknat ihjäl mig. Tänk att hon skall börja dagis om en vecka. Jag fattar ingenting!!!

20120804-091339.jpg

20120804-091346.jpg

20120804-091351.jpg

20120804-091356.jpg

2 thoughts on “Hög på livet!

Kommentera

