Jippihoooo!!

Jag kom visst in på båda utbildningarna. Fint, hur tänkte jag nu igen? Låt mig se – höggravid, 100 % jobb, 50 % studerande. O just d, familjen också! Jag trodde inte att jag skulle komma in på båda, det var ju dumt av mig o tänka så. Nu får jag jobba järnet för att fixa det här – men det blir nog bara kul, en hel del kunskaper i bildbehandling har jag redan, fotobiten blir den stora utmaningen. Jag gillar ju att fota, men vad jag håller på med vet jag egentligen inte – jag freebasear mest. Nu skall det bli kul att få reda på vad jag gör, och när jag inte skall göra det jag gör osv 🙂 Extra kul var det att jag läste att det var många som ville komma in på fotoutbildningen och sökt flera år i rad, o jag lyckades komma in på första försöket. Flax!!!

Så, dags att köpa ett fint block och en bra vänsterhänts penna så jag kan skriva utan bläck överallt. Mitt stående problem!

Ikväll laddar jag för träning, Lowa ska leka med farmor o då passar vi på. Igår körde jag ett snabbt styrkepass hemma med TRX, KB och pinne, mellan OS loppen jag ville se. Det är perfekt att ha hemmagym när man har lite brådis – eller bara inte vill åka iväg. Jag jobbar frekvent med att få hem den där skivstången men Micke är lite anti. Jag hajjar ju att han inte kan ha 200kg skivstång hemma, men vi kan ju ha en med vikter upp till 50 så kan iaf jag träna? *blink blink*. Just d, om ni har lack of workouts så gå med i vår fejjangrupp. Det haglar bra wod:s och tekniktips. Bästa gruppen ever!

20120808-104811.jpg

4 thoughts on “Jippihoooo!!

Kommentera

