Ett besök på badhuset!

Den här sommaren har det ju inte blivit så mycket bad som Lowa önskat så idag körde jag en liten tur till badhuset (3 minuter hemifrån) för att simma o plaska lite. Inget sim idag då Lowa hängde som ett plåster på mig. Sen åkte vi lite båt, blåste bubblor och åkte ruschkanan i bebispoolen. Varje gång slås jag av modig o framåt hon är. Det gillar jag. Vild men smart!! När vi kom hem hade Micke lagat världens godast chili, det äter vi säkert 2 gånger i veckan, o hela familjen älskar det (o jag kan lämna bort de stora bönorna jag inte gillar till Lowa för de slukar hon fortfare än kvickt!)

På vägen dit fick Lowa välja skor, o valde de nya, för stora gummistövlarna. Visst, varsågod!!

20120809-173752.jpg

20120809-173801.jpg

Kommentera

