En helg i Norrtälje

En härlig helg som känts väldigt lång. Vi har hunnit träna hela familjen, varit på landet och njutit av sol och god mat, varit på dejt och shopping inne i Norrtälje (o på vägen svurit över hur många loppisskyltar vi åkte förbi utan att svänga in) och jag har snöat in på ett nytt projekt. Jag måste alltid ha nånting att projektera med, varesig det är målning av möbler, fotoalbum, hemmapyssel, bakning, hur man fyller dammsugarpåsen med vaniljsocker för att det ska lukta vanilj, ja vadsomhelst – men nu har jag hittat nåt jag fastnat för som kommer ta lite tid. Gissa?

Jag o bebisen har påbörjade vår 23:e vecka i lördags. Varje gång det har gått en ny vecka så känns det som att jaha var tog den här veckan vägen? Snacka om skillnad på barn 1 och barn 2 i magen. Tur är väl det för jag är väldigt otålig denna gången och vill gärna ha tillbax min kropp igen. Men såklart lånar jag ut den ett tag till (men bara om du sköter dig där inne i magen!!!)

20120813-143250.jpg

Kommentera

