Gravidmassage Från kropp till tå

Idag har jag varit på massage på Från kropp till tå i Solna. Ett litet ställe men väldigt bra och personligt bemötande. Eftersom jag jobbar med service så är jag rätt så kräsen med just såna saker som bemötande och snabbhet att tolka in kundens humör. Jag fick fylla i hälsodeklaration o sen ligga i den specialbyggda sängen med en kudde som har ett hål för magen. Skönt o ligga på mage o sträcka ut ryggen. Hon fokuserade på rygg, armar, nacke och ansikte. Jätte skönt och även om de inte ”får” ta i så hårt som man vill så känns det nu efteråt verkligen som att ryggen är ”lös” o inte alls lika spänd och stel som innan. Definitivt fler besök inom kort. Vill ni prova på så har hon ett erbjudande 50 min massage för 380 SEK just nu, mitt emot Råsunda Fotboll. Besök Frånkropptilltå för mer info och kontakt.

20120814-134238.jpg

Kommentera

