En trött mamma

Herregud, all heder åt de som jobbar med att ta hand om våra barn. Jag e helt slut efter att ha varit med i några få timmar. Snacka om engagerade pedagoger som inte verkar ha några energispärrar alls. Lowas avdelning på 14 barn är uppdelade i 3 grupper om 5 barn som alla har en ”närmsta” fröken. Det känns tryggt o bra att veta att nån känner Lowa lite mer, vet vad hon gillar och intr och hur hon skall handskas med. Hon är hård men rättvis – precis vad Lowa behöver o vatje dag innan vi går hem får hon en kram, det är bra betyg. Jag gillar att de är ute jämnt förutom vid lunchen och speciellt gillar jag att pedagogerna är med och både leker och initierar nya lekar. Ofattbart hur de orkar men vi är tacksamma!

När vi kom hem blev d smoothiemellis o sedan både bad o utelek med bästa kompisarna. Nu är familjen trött, men Lowa somnar nu och vi ska se film! Vardagen e tillbax o mysfredag med den!en av anledningarna till mina få inlägg denna vecka e mitt stora filtprojekt…..

20120815-165421.jpg

20120817-191544.jpg

20120817-191605.jpg

Kommentera

